OhMyGod
Administrator
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWa. Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:59, 21 Lis 2010 Temat postu: Regulamin. |
|
|
I. Postanowienia ogólne
1. Rejestracja na forum oznacza akceptację regulaminu. Jeśli nie akceptujesz zbioru jego zasad nie masz czego tu szukać.
Przemyśl dobrze, czy chcesz się tu zarejestrować - potem nie usuwamy kont na życzenie.
2. Uczestnictwo na forum jest dobrowolne.
3. Można posiadać tylko jedno konto. Multiusing jest karany banem terminowym lub bezterminowym.
4. Administracja nie odpowiada za treści wyrażane przez Użytkowników.
5. Administracja nie odpowiada za szkody, które mogą wyrządzić informacje zawarte na tym forum.
6. Posty naruszające regulamin będą usuwane z forum, nagminne łamanie regulaminu skutkuje zakazem pisania lub blokadą konta (banem) - w ostateczności zaś skasowaniem konta.
7. Osoby piszące posty nieobyczajne i zamieszczające zdjęcia o charakterze pornograficznym będą zgłaszane na hotline.stoppedofilom, natomiast Użytkownicy propagujący na forum treści rasistowskie, nazistowskie, lub w inny sposób niezgodne z polskim Kodeksem Karnym oraz wyrażający się wulgarnie, zostaną ukarani rangą karną lub banem terminowym/bezterminowym.
II. Postanowienia szczegółowe
1. Nie tolerujemy żadnych awantur, obrażania innych użytkowników i kłótni. Jeżeli ktoś ma przysłowiowe "ale" do innego użytkownika, od tego są wszelakie komunikatory, maile, PW lub wyznaczony do tego temat. Awanturowanie się na forum będzie karane banem terminowym lub pełnym.
2. Na forum nie ma zakazu pisania slangiem młodzieżowym.
3. Staraj się o jak najbardziej rozbudowane wypowiedzi. Posty jedno-, dwuwyrazowe będą kasowane, a nagminne ich powtarzanie karane banem terminowym. Pamiętaj także o opcji 'edytuj'; pisanie kilku postów pod rząd jest niedopuszczalne. W przypadku problemów z edycją lub usunięciem posta, można poprosić o pomoc Moderację/Administrację
4. Pełny ban oznacza brak możliwości powrotu na forum.
5. Użytkownik może zgłosić się do Administratora z prośbą cofnięcia bana terminowego lub pełnego, jednak prośba ta musi być sensownie uargumentowana i zaakceptowana przez resztę 'władzy'.
6. Robienie off-topicu w tematach będzie upominane przez 'władzę' poprzez PW, a nagminne jego powtarzanie karane banem terminowym lub pełnym.
7. Grożenie forum shackowaniem lub zaspamowaniem jest karane bezwzględnie banem pełnym. Nie ma zmiłuj.
8. Zabrania się kasowania wpisów Moderatorów i Administratorów ze swoich postów.
III. Inne postanowienia
1. Na forum nie ma zakazu reklamowania innych stron, for i blogów. Jeśli jednak ktoś zarejestruje się wyłącznie w celu reklamy, jego temat/post zostanie usunięty w przeciągu 24h. Ciągłe powtarzanie się tej sytuacji doprowadzi do bana terminowego lub pełnego.
2. Rangi specjalne przyznaje tylko i wyłącznie Administrator, Użytkownicy nie zgłaszają się po nie sami.
3. Z każdym pytaniem odnośnie obsługi technicznej oraz problemami z forum kieruj sie do wyznaczonego do tego celu działu.
4. Zakazuje się używania takiego samego awataru co Administrator, Moderator.
5. Pamiętaj, że nick jest Twoją wizytówką, więc wybierając go, przemyśl dokładnie czy nikogo on nie obrazi, nie jest wulgarny czy też nie propaguje treści niezgodnych z prawem itp. Zabrania się również stosowania nicków typu 'aaa' 'yyyy' 'asdfghj' '1234' etc.
6. Powyższy punkt dotyczy również awatarów i sygnatur.
~Administracja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OhMyGod dnia Nie 18:02, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|